måndag 11 oktober 2010

Lite vuxet

Hösten är nu här på riktigt och det är otroligt vackert ute. Kvällarna blir mörkare och mörkare. I friggeboden behövs både element och tofflor. Har haft lite för lite sytid senaste månaden, några saker har jag dock producerat. Mest vuxet. Tofflor, väska, förkläde. Här kommer ett smakprov


Dess tofflor gjorde jag förra helgen till en vän i 40-års present.


Här är mina sytofflor, tyget är en fin gammal löpare. Visst är de underbara!


Ett förkläde och matchande tofflor till min kära moster



Så här glad blev hon

14 kommentarer:

Anonym sa...

Galet snygga. Får man fråga vad du använt för mönster?

od Andulky sa...

Wow, älskar både tofflorna och förklädet!!!
Hoppas allt är bra!

Nobelle sa...

Såååå fina!!! Skulle gärna lägga vantarna på de översta ;)

Annabell sa...

De är ju bara sååå fina dina tofflor!

TRI o MAR sa...

Vilka härliga färger! Helt ljuvliga.

Myssel sa...

Jättefina tofflor! Är det ett eget mönster eller finns det att finna någonstans?

Hawk and Weasel sa...

Gud vilket fint förkläde!

jenny sa...

Vad roligt att ni gillar mina tofflor! Mönstret har jag gjort själv, med ett par barntofflor som bas.
:jenny

Snipan sa...

Vilken härlig moster, säger jag!! :-)

Anonym sa...

Jenny, är du intresserad av att byta mönster?

FaluKarin sa...

Ja, så här glad blir man bara med en så härlig systerdotter! Jag går i mina tofflor o njuter av räven varje dag! Kul att få se sig själv så här!!!!

Anonym sa...

Håller med alla inlägg. Ursnygga tofflor. Vill gärna ha likadana.

Miiaoo sa...

Jisses! Dina tofflor fortsätter att imponera! Sjukt snygga!! Å din moster verkar hur go´som helst också!! =O))

Clara Ayako sa...

hittade hit helt utan att veta, väldigt trevlig överrraskning! älskar tofflorna!