tisdag 7 april 2009

Triss i T-shirt

Äntligen har jag fått tillbaka min symaskin! Den behövde verkligen en genomgång, känns nästan som ny nu.

När jag för någon vecka sedan lämnade ugglebodyn till den nyfödde lillkillen, fick pappan i familjen en nostalgikick. Det visade sig att han hade haft en brun uggletröja när han var liten. Jag åkte därifrån med en beställning på 3 syskon t-shirts. De bruna är i storlek 134 resp. 128 och den röda är 104.

En annan sak, jag har kommit över en massa storlekslappar (dubbelstorlekar), om det är någon som är intresserad av att köpa, lägg en kommentar. Jag har storlek 50/56 - 92/98

4 kommentarer:

od Andulky sa...

Jättesnygga T-shirts!!
Snyggt med orange till de röda ugglorna!
Jag är intresserad av storlekslappar!! Har du kvar min mail?
/Anna

Sandra sa...

Hittade just hit till din fina blogg!
Och ja, jag blir inspirerad!

Tar och lägger till dig i min länklista, hoppas det går bra!?

MemLin sa...

Jättefina tröjor! Gillar färgkombinationen med orange och rött.

Cecilia & Busiga ungar sa...

Hej...Jag är intresserad av etiketter. Finns alltid kläder att sy dom på. Såg att du är hemmahörande på Värmdö. Jag med. Vart på Värmdö bor du?? Själv bor jag på Djurö. Jag länkar vidare från min blogg till din, hoppas det är ok. // Cecilia