onsdag 8 april 2009

Smygpremiär & tävling

Jag rullar ut röda mattan till alla sybloggare!
Välkommen till en smygpremiär på mitt höst/vinterprojekt.

När min yngsta kille lärde sig att cykla, hade han en sån där orange flagga för att synas lite bättre. Ganska snart tröttnade han på den tråkiga flaggan och vi tog bort den. Synd, tyckte jag, eftersom den är ganska praktisk. Nu när Viktor skulle börja cykla, tänkte jag att det var väl trist att det inte finns lite coolare flaggor. Sagt och gjort.

Ett år senare anlände mina designade cykelflaggor till garaget på värdmö.

Jag lottar ut 2 stycken valfria flaggor! Lägg en kommentar här om du vill vara med. Tävligen gäller till och med den 19:e April! Jag tar gärna emot förslag på namn på flaggorna. Eftersom varumärket är cykelflaggan, funderar jag på enkla namn, såsom tex bilen, masken etc.



Några livebilder från garaget (som ni ser är vi en cyklande familj ;-))


Från och med nästa vecka kommer flaggorna även finnas på www.cykelflaggan.se för försäljning och hos utvalda återförsäljare. Om det är någon som är sugen på att beställa, ange koden jenns, så får ni frakten gratis.

38 kommentarer:

Therese sa...

Superfina cykelflaggor =)
Vill självklart vara med på tävlingen!
*Kramar*
Tea

Y sa...

vår fyraåring ska få lära sig cykla nu i påsk. hittills har hon bara klappat lite på cykeln i garaget. En flagga skulle vara perfekt!

od Andulky sa...

Underbara flaggor! Självklart vill jag vara med och tävla :-).
Tyckte namnen du nämnde var bra, enkla namn är ofta de bästa!
Glad Påsk!
/Anna

Anna-Snoddas sa...

O ja! En sån vill vi ha! Jättefina! Håller med om att lätta namn är bra! Flammorna och masken var mina favoriter!

mallaching sa...

jag är gärna med!!!

Lilla Gryn sa...

Åh , vilka fina flaggor!! En sån måste ju bara tävlas om. Jag är absolut med!!

Mian sa...

Vilka fina! Vi är gärna med i utlottningen! Jag gillade den gröna och grabbarna gillade den med flames.

fante sa...

Här kommer sonen att få sin första cykel om någon vecka då han fyller 2 - och klart han behöver en flagga ;-) Masken är ju hur fin som helst :-)

Doris_Assar sa...

Men va kul! Vilken bra idé!!
Jag vill självklart vara med :-) "Flames och "Glad apa" blir mina förslag :-)
Glad Påsk!

Älskade Hjärtegryn ® sa...

har lagt till dig på min blogglista hoppas det e ok :)

florin design sa...

Åh, sån skulle man ha haft till Anton förra året... Fast han kanske kan få en nu. Ska nog köpa en sån, de var kanon-snygga!!!

florin design sa...

Är såklart med å tävlar!!!

Anonym sa...

Hej Jenny!
Såklart man vill vara med i tävlingen. Vilken kul idé! Tänk att glida omkring här i Dalarna med sådan exklusiv utrustning - succé - då klarar man sig i trafiken.
Namnfrågan funderar vi på - "eldslågor" - "slangmasken" kanske... Hur som helst sås vill vi köpa 2 st.
Vad kostar dom?
Kramar från Karin o Karl

Sandra sa...

Vilka roliga flaggor, barnen måste ju bara gilla dessa!

Jag är gärna med och tävlar!

Anonym sa...

Sventan sa...

Jättefina flaggor! Tänkte börja cykla igen efter mer än 25 års uppehåll och behöver synas ordentligt i trafiken! Den med ormen kommer säkert väl till pass!

Älsklingsfrö sa...

Vi vill också vara med och tävla. Två småkillar i familjen som gillar att cyukla och behöver en varsinn kulig cykelflagga. Jättefina!

Roblin sa...

Oh så smart!
Lillan har precis fått en cykelkärra och den skulle bli snyggare med en schysst flagga! :-)

Länkar också så att din smarta idé kan spridas till någon mer.

Madelene sa...

Gah! Vilka snygga flaggor :0) Mössmönstret har jag ritat upp själv :0)

evamar - tävlingsblogg sa...

Vilken smart idé! Gillar dina egna namnförslag.

Har länkat i tävlingsbloggen också:

http://evamar.blogg.se/2009/april/cykelflagga-19-april.html

rebecca sa...

vilka snygga, jag är jättegärna med och tävlar om en sån. :)

lånade en bild och länkade. :)

http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/april/194-tavlar.html

Marlene sa...

Sånna vill jag självklart tävla om :-)

Cecilia sa...

Vilken grym idé, jag vill gärn vara med i utlottningen! De enklaste idéerna är ofta de bästa, så jag håller med dig om namnen också. :)

Vilja sa...

Va fina flaggor, duktig du är! :) Självklart vill jag vara med och tävla o mdessa läckra och praktiska saker. Min syster har två barn och den äldsta ska snart få en cykel, detta vore ju en perfekt present från en stolt moster :D

Håller tummarna! Kram

lilla hjärtat sa...

Vilken bra ideé, jättefina. Jag är gärna med och tävlar.

lilla hjärtat sa...

Länkar till dig från min blogg oxå ; )

LillaBarn sa...

Vi (som alla andra här) har ju en tråkig orange Euro Trike flagga på trehjulingen... En liten mask skulle vi väldigt gärna vilja vinna!! Om vi vann så betalar mamman portot såklart!
Jättetuffa flaggor!

Mammamucklan sa...

Jag vill vara med och tävla!

Madelene sa...

Japp! Jag vill vara med :0)

Sara sa...

Vilken rolig tävling :)

Jag är själv inte i behov av en cykelflagga, så jag är inte med och tävlar. Men jag har länkat din tävling i min tävlingsblogg ändå, så att fler hittar hit :)

http://daxfortavling.blogg.se/2009/april/-133-.html

TESS sa...

Min lillasyster har precis fått sin första cykel, och hon skulle nog bli överlycklig över en liten flagga! :)

Olelsi sa...

Vilken behövlig tävling,kanon bra vinst!!
Har en grabb på 4 år som håller på att lära sig cykla.
Han skulle bli göör stolt med en flagga på sin cykel, så jag är gärna med och tävlar.

Kram Nettan i Hälsingland.

Carola L sa...

Ja, det här vore ju toppen att vinna! Jag har en liten som just håller på att lära sig cykla! Sedan var de ju snygga också!

Länk finns i min tävlingsblogg http://mammamuh.blogg.se/tavla

Amanda sa...

Åh en sån här vill jag vinna! Jättefina flaggor. ^^
Ludwig skulle nog vilja ha flaggan med bilen på. Den gillade han. :o)

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling-cykelflagga.html

Strumpetossa sa...

Jag har renoverat och målat om dotterns cykel så självklart vill jag vara med och tävla om en tuff cykelflagga till!

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, sonen skall snart ut och raca lite så en ball blå flagga med bil vore inte helt fel.

Hoppas på vinst

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Mina 7-åringar har varsin flagga - masken och bilen. Gissa om de får många kommentarer om hur coola de är när de kommer till skolan på morgonen! De är inte bara för de små barnen kan jag intyga.
Kram duktiga lill-syrra!

Maxime Flament sa...

Hej, jag skulle gärna vilja ha pris på flaggorna då vi funderar på att köpa in ett antal flaggor till alla barn på vårat sommarställe.Vi tänkte ha dem som priser i midsommar lotteriet.Kan röra sig om 20-30 stycken. Alex

jenny sa...

Tack för alla kommentarer ang. flaggorna. Webbutiken är lite försenad. Tänkt utpris är iallfall 149 - 169:-.
@Maxime: Skicka mig din epost adress, så kan vi få fram ett bra pris om du vill ha så många flaggor.