tisdag 21 april 2009

party

första partyt. pyamasparty. tjejer och killar. oj, alla pyamasar slutar på trekvarten. det blir till att sy något rolig. som vanligt i sista minuten.



Man tager det man haver. Började rota i garderoben och hittade ett par örngott som jag köpt på lagerhaus. Till tröjan ett jättefint trikåtyg ,vitt med silverstjärnor, som jag köpte för typ 8 år sedan och ljusblå interlock från nea. Måste verkligen fylla på mitt interlocklager, det tyget är helt underbart.

Nu ska jag på betongkurs, ska bli spännande.




5 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Snyggast på pyamaspartyt, helt klart! :-)

OttoPippi sa...

Smart!!!!!

Lycka till på kursen :-)

Johannah sa...

Jag har länkat till dig från min blogg, hoppas det är okej!

od Andulky sa...

Underbar! Klart snyggast på partyt!!

Nathalie sa...

Är själv helt såld på återanvändning av tyger, gamla kläder etc etc. Superb användning av örngott =) Vill ha ett par själv!

//Nathalie