måndag 27 april 2009

I helgen blev jag lite sugen på att trycka, så jag plockade fram min ram och en cool schablon. Joar valde orange interlock med röda kanter, blev faktiskt riktigt bra. Jag hade lite dåligt med svart färg, så trycket blev inte helt perfekt, men det duger.

Har helt slut på enfärgade tyger nu, så jag har precis beställt nya färger hos nea. Har nog sagt det förut, men kvalitén på tyget är underbart.

Visst är det underbart att våren har kommit med stormsteg. Studsmattan är invigd (jag hade glömt att det är så här härligt att hoppa). Viktor har lärt sig att cykla. Joar och jag tränar på våra skateboards. Sommarens projekt är nog att bygga en ramp.



4 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Såå cool!! Det är ju jättekul att trycka :-)

rebecca sa...

Snyggt!

Anonym sa...

Tack för din kommentar..Kul att hitta till nya bloggar att följa. Lägger till dig i min blogglista och hoppas att det är ok. :)

florin design sa...

Snyggt tryck! Elle hela tröjan är kalasfin såklart, gillar verkligen färgerna!